analytics

maandag 26 augustus 2019

Een kaart en een taart 257 - Twinpop - Max en Axl

Dag bloggers,

Wij hadden alvast een goed gevuld maar super leuk weekend. Hoop jullie ook... Een tof verjaardagsfeest op zaterdag waar zoonlief voor de muziek zorgde en ik dus mee tot laatst moest blijven (en daardoor héél laat in mijn bed lag) en een gezellig etentje voor de jarige vriend van mijn mama met de hele familie op zondag...
Vanaf nu zijn manlief en ikzelf samen een weekje thuis... Uitstapjes zitten er niet in, hij werkt aan het huis en ik in mijn ateljee... We hebben allebei nog super veel te doen...
Maar eerst een half dagje voor onze theatervereniging want ook daar start volgende week het nieuwe seizoen... Straks alvast onze eerste bestuursvergadering...

Maar eerste even iets lekker tonen...
Deze cupcakes maakte Elise voor tweeling Max en Axl. Zij werden 11 en kregen een heus verjaardagsfestival, met inkombandjes en al... of hoe creatief je een feestje wel kan maken. Er werd een logo voor hen ontworpen en dat mocht ook niet ontbreken op de taart en cupcakes...

Ik maakte deze keer niet alleen een kaart voor hen maar ook voor elk een button met hun eigen logo er op... En de tweeling beloofde dat ze dit zeker gingen dragen op hun fuif!





Deze laatste foto kregen we van de mama doorgestuurd. Hier zie je het hele thema, samen met de uitnodiging van het feest en de festivalbandjes die de gasten kregen...



Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk Nancy! En de buttons als extraatje maken het helemaal af! Prachtige cupcakes ook. Die Elise is heel knap!

Dora zei

Super leuke thema.