analytics

donderdag 8 augustus 2019

Matheo

Dag bloggers,

Na het babykaartje van gisteren, toon ik er nog maar ééntje... Dit om in de babysfeer te blijven...

Matheo werd al een hele poos geleden geboren en ik had wel een foto gemaakt van het kaartje dat ik maakte, maar ik had het originele geboortekaartje niet in mijn bezit voor een foto... Toen ik zijn mama een berichtje stuurde of ze een foto kon maken van beide kaartjes samen, vertelde ze dat er een letter los was gekomen en dat ze die niet meer vond... Maar de dienst na verkoop is hier geweldig en ik vroeg dus om beide kaartjes te bezorgen... Twee vliegen in één klap dus: kaart gerepareerd en foto gemaakt van beide kaarten...



Zin in meer babynieuws? Ik heb een groot vermoeden dat ik morgen nog meer kan vertellen... Komen jullie zeker langs? 

1 opmerking:

Marfien zei

Mooi gelift Nancy, hoop dat je vandaag niet al te lang in spanning moest afwachten . . .