analytics

donderdag 29 augustus 2019

Jef 60

Dag bloggers,

Voilà, ik heb er net een blogrondje KKT-kaarten opzitten... Ben om 6u begonnen en nu pas klaar... Gelukkig waren het er maar 19 deze keer...
Want vandaag moet ik nog een dagje knallen in mijn ateljee om gedaan te krijgen wat gedaan moet geraken... Morgen een uitstapje met vriendin Sandrine naar de knotsgekke kaartenbeurs... altijd fijn als afsluiter van mijn vakantie... Spijtig maar het zit er dus bijna weer helemaal op...

Onlangs werd schoonbroer Jef, 60 jaar... Dat mocht gevierd worden met een leuke kaart. Toen zijn kleindochters hier waren, vroeg ik aan Sofie wat ik er moest opzetten en zij vond 'pintjes' wel een goed idee... En als Sofie dat vraagt, dan doet tante dat toch zeker?


2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi is dit mannenkaartje Nancy...

GerJanne zei

Hihihi....u vraagt, wij draaien. Tuurlijk.. Heel leuk kaartje voor Jef. En heb je nio mooie dingen op de beurs gekocht?