analytics

maandag 19 augustus 2019

Een kaart en een taart 256 - KnolPower voor Silke 12 jaar

Dag bloggers,

Het weekend was weer goed gevuld. Dochters Laura en Caroline hebben de volle 4 dagen kinderkamers geschilderd bij Caroline. De kamer voor de baby en de kamer van Eva zijn nu bijna klaar. Ook de aansluitende logeerkamer krijgt een beurt... Ik ben gisteren een dagje gaan helpen voor de afwerking en 't komt helemaal goed... Nog wat werk aan maar het wordt super mooi allemaal!

Vanmorgen waren we super vroeg uit de veren. Schoonzoon Djiby kwam terug thuis na 3 weken Senegal. Dus ben ik met Caroline om kwart na 4 vertrokken om hem op Zaventem op te halen. Daar is het allemaal nog steeds sterk beveiligd. In de aankomsthall liepen 4 zwaar gewapende militairen rond en ook nog eens 2 gewapende agenten...
Voor ik bij Caroline aan kwam, heb ik ook nog moeten blazen voor een alcoholcontrole... 't was me de ochtend wel...

Nu terug thuis en klaar om in actie te schieten... Auto van Caroline naar de garage brengen en nog even langs de verfwinkel en naar vloerbedekking gaan kijken... Daarna terug in afzondering in mijn ateljee...

Maar het is maandag en hebben jullie van mij een taart te goed...
Silke werd 12 en is gigantische fan van Knol Power! En welke 12-jarige is dat niet op dit moment?
Voor haar maakte Elise een taart en ik een kaart er bij...




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Ik voel me even heel oud want die Knolpower moest ik echt even opzoeken... Wel van Enzo Knol gehoord maar dat er zelfs sokken met zijn logo bestaan had ik zelf niet kunnen verzinnen. En nu dus zelfs een taart en een kaart wat stoer om die op je 12e te krijgen! Groetjes en succes met alles!

Enny zei

Wauw, weer een heel toffe kaart en taart ! En wat een druk weekend, zelfs met controle ! Goed dat je nog eens tijd voor jezelf hebt. Groetjes, Enny