analytics

vrijdag 9 augustus 2019

kabouter verjaardagskaartjes

Dag bloggers,

En ja, het is zo ver... Vandaag is mijn vakantie nu echt begonnen... 3 weken thuis, ik heb er naar uitgekeken!!

Het was wachten gisteren, wachten op een baby die geboren ging worden... Maar het werd laat, later dan verwacht... En de baby is er maar ik kan nog niets tonen... Omdat het te laat was om nog naar het copycenter te gaan, kon ik de kaarten niet afmaken en dus ook nog niets afleveren... Ik wacht dus nog even voor ik alles op jullie los laat...

Maar ik heb nog een heel leuk ander projectje om te laten zien... Voor vriendin Monique maak ik elk jaar een serie hele leuke kinderkaarten voor al haar kleine vriendjes... Elk jaar werk ik in een ander thema en dit jaar zijn het 'kaboutertjes'... Ik maakte meteen de hele serie voor dit jaar...
Ik kijk ook steeds dat broertjes en zusjes niet dezelfde kaart krijgen. Hieronder zie je ze per familie staan... Een paar waren al vroeger weg dus die zijn er niet meer bij... Denk dat ik er in totaal zo'n 12 maakte...








4 opmerkingen:

Marfien zei

Een druk begin van jouw vakantie maar wel een heel mooi begin. De kabouterkaartjes vind ik erg leuk, knap om de lange namen op zo'n klein kaartje te krijgen ( zo lief die vlechtjes bij de meisjes)

Jantine zei

Wat een leuke serie kaboutertjes! Heel mooi, allemaal met hun naam er op.
Fijne vakantie!
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Wauw, heel leuke kaartjes, en een hele serie, tof ! Geniet van je welverdiende vakantie ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een mooie serie, en heel fijn dat je nu 3 weken verlof hebt! Ga er heerlijk van genieten! Ik moet nog en week en dan ruim 2 weken...