analytics

dinsdag 20 augustus 2019

Jef op pensioen en Dolf 80 (2)

Dag bloggers,

Amai, wat was ik gisteren moe... na een slapeloze nacht en het vroege vertrek naar Zaventem... Ik ben na Zaventem terug een uurtje gaan slapen tot de postbode me wakker belde... En in de late namiddag terug... Ik geraakte maar niet vooruit... Niet zo productief geweest in mijn ateljee. Maar dat heb ik 's avonds dan weer goedgemaakt en heb nog lang doorgewerkt...

Collega Jef ging met pensioen en hij moest een kaart krijgen. Dus ging ik nog een keer met deze leuke stempel van Arts Impressions aan de slag (ok, ik gebruik hem regelmatig voor een man die op pensioen gaat, vind hem daar ook erg voor passen)
Ik vond er dan ook een super leuk papier bij... Blauw is de kleur van onze firma, dus maak ik ook meestal wel blauwe kaarten voor collega's...

Maar op dat moment moest ik ook nog een 2de kaart maken voor Dolf die 80 werd. (de eerste kaart voor hem vind je hier) Dus ging ik maar meteen verder met hetzelfde papier en de stempel... Alles lag nu toch op tafel...

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met Copics
Letters: Die Namics
Cijfers en letters 2de kaart: Memory Box







2 opmerkingen:

Marfien zei

Leuke kaartjes Nancy, je hebt het maar druk en ook nog tijd voor kaartjes, knap!

GerJanne zei

Allebei erg leuke kaartjes! Mooi dat blauw dan de kleur va de firma is. En die stempel is inderdaad helemaal leuk voor een man die mag gaan relaxen! Ik moet altijd erg lachen om sokken in de slippers. Typerend.