analytics

woensdag 24 november 2021

vogelhuisje voor Stanny

Dag bloggers,

Wat een gekke week is het... Iemand die we heel goed kennen, is zondag overleden... Maandag schreef ik een mooie tekst voor op zijn uitvaart die op zaterdag zal zijn. Gisteren had ik eindelijk na 2 jaar nog eens afgesproken met ex-collega's die ik al heel lang niet gezien heb. Het was een fijne avond en ik lag dus veel te laat in mijn bed... En in de bistro waar we altijd afspraken (en dus ook gisteren), kwam ik iemand tegen die ik kende en ook al jaren niet meer gezien heb en daar dus ook helemaal niet verwacht had... En nu zit in met een klein houten kopje (nee, niet van de drank want ik drink nooit alcohol) toch op tijd achter mijn pc... haha!! 

Vandaag krijgen jullie de kaart voorgeschoteld die ik maakte voor Stanny. Hij is de zielsverwant van mijn mama. Hij is de man ook die al mijn snijmallen uit elkaar haalt en afvijlt zodat ze klaar zijn voor gebruik. En geloof me, ik kan hem wel bezig houden... Voor zijn verjaardag mocht het dan ook een hele mooie kaart zijn. En dat werd deze. Hij en mijn mama kunnen uren genieten van de vogels die in hun tuintje in alle vogelhuisjes wonen en langs komen... Ze kunnen er uren naar kijken en die beestjes kennen hen ook precies. Ze durven echt wel heel dicht komen... En dat wou ik dus ook op zijn kaart laten zien... Stanny blij, opdracht geslaagd... 

Papier: Bazzil en Action 
Vogelhuisje: Lawn Fawn
Diafragma: Lawn Fawn
Tekst en letters: Lawn Fawn




8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart! Fijne dag xx

GerJanne zei

Hardstikke leuke kaart voor Stanny. Door dat je vertelt snap ik dat het heel persoonlijk is met de vogels.
Dat houten kopje van jou is vergeten dat het KKT vandaag is!

Femminde zei

Hoi Nancy,
Ik kwam hier eigenlijk voor het KKT maar door alle drukte is je dat waarschijnlijk ontgaan.
Wel een hele mooie andere kaart!! Heel veel sterkte!!
En hopelijk tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

ohhh sterkte voor jou en je familie.
Liefs Chantal

Margreet zei

Wat een prachtige en toepasselijke kaart heb je voor Stanny gemaakt!
xxx Margreet

!neke zei

Zeer geslaagd deze kaart !!!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!!
Awesome!!! Really great
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Sarah zei

Wat een mooi verhaal over Stanny. Misschien ontmoette ik hem al in het Woefke... Je mama kan ik me nog herinneren!
Heel leuke persoonlijke kaart!