analytics

woensdag 24 november 2021

Kleurenkaartenteam 11de schakel - poederroze en oker

Dag bloggers,

Hier ben ik nog een keer, met een tweede kaart van de dag... 
Ik geef het volmondig toe... Ik was het kleurenkaartenteam vanmorgen helemaal vergeten... Toen ik de nieuwe kleur zag die Sarah er bij koos, wist ik het even helemaal niet meer... Ik heb het al niet zo met roze, maar dan oker geel er bij? Oker is écht wél mijn ding maar de combinatie zag ik helemaal niet zitten... Ik heb er dikwijls aan gedacht maar het kwam echt niet, ik wist niet wat ik er mee aan moest... Dat is dan ook de reden dat het is blijven liggen... 

Toen ik tijdens mijn middagpauze even mijn blog open deed en schrok van het aantal reacties op mijn post van vanmorgen... En ook van de inhoud... Jullie wilden mijn KKT-kaart zien en die was er niet... 

Dus... toen ik een half uurtje geleden thuis kwam, ben ik meteen mijn ateljee ingedoken en heb wat materiaal bij elkaar gezocht... Ik weiger om bloemen te gebruiken als ik het een keer niet weet omdat bloemen wel bij elke kleur kunnen en dat vind ik geen uitdaging... En sommigen weten het al...  Ik presteer het best onder druk... Ooit heeft een regisseur in ons theater mij een 'last-minute-woman' genoemd en dat is echt wel zo...  Op minder dan 20 minuten was mijn kaart klaar... Ik weet zelfs al welke richting ze uit zal gaan, maar dan moet ze nog wel even wachten... haha!! 

Ik hoop dat ik jullie er nog mee kan bereiken, straks maak ik zeker zelf nog mijn KKT-rondje... 

Papier: Bazzil en Action
Lama's: Cats on Appletrees


En ik denk dat ik niet de enige ben die het niet gemakkelijk vond want er zijn deze maand maar 20 deelnemers... 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Yes toch nog mee gedaan. Heel mooi kaartje Nancy, xx

Margreet zei

Wat een schattig KKT kaartje heb je in 20 minuten gemaakt!
xxx Margreet

Nelleke zei

Mooi Nancy, snelle kaarten kunnen dat ook zeker zijn. Als ik kleuren moeilijk vind pak ik ook wel graag inkt. Ik geloof dat ik ook een houten kop had, maar bij GerJanne de scha ingehaald. Jou andere kaart is ook mooi die met de vogels. Missie helemaal geslaagd vandaag. Groetjes, Nelleke

Jantine zei

Ha, ik vond ook de laatste woensdag van november ineens zo snel... maar wat knap dat je toch toen je thuiskwam een kaartje maakte en nog wel zo’n leukerd!
Hartstikke leuk. En je kaart voor Stan is ook tof. En je had al zo’n gekke week...sterkte met de uitvaart zaterdag alvast en bijzonder om allemaal mensen die je lang niet gezien hebt te treffen.
Groetjes
Jantine

marijke zei

Nou dat heb je mooi gedaan in zo'n korte tijd! Een leuk kaartje, ik jou wel van lama's. Groetjes Marijke

martina's kaartjes zei

hahahaha, wat fijn dat we er voor elkaar zijn he ? Je doen herinneren aan dingen die we vergeten hahahaha
top ! twee hele leuke kaartjes heb je hier staan ! mooie 'fast-card', gezellig, die lama's
bedankt om weer mee te doen deze maand,
grtjs,martina

chantal zei

ik had al zo een vermoeden vanmorgen....
Maar wou er niets over schrijven. Je hebt wel wat anders aan je hoofd.
Je kaart is geslaagd, enja de combi was een moeilijke.
Sterkte de komende dagen
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

wat een leukerd!
zo heb je roze en oker toch echt tof gecombineerd!
groetjes
Nancy

Marfien zei

Lief kaartje heb je in sneltreinvaart gemaakt, je bent niet de enige die het vergeten was, ik moest vanmorgen ook nog beginnen . . .

Colien zei

Heel leuk kaartje in de gevraagde kleurtjes, supergoed dat je nog aan de slag bent gegaan!
grtz Colien

GerJanne zei

Goed opgelost Nancy! Hij is heel leuk!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Grappig gedaan in de kkt kleuren! En zo toch nog op tijd!

Sarah zei

Lieve Nancy- nippertje, stipjes-Sarah vind je kaart super leuk. Het was een echte uitdaging voor je, maar je bent glansrijk geslaagd! Xx

Diny zei

Je hebt toch nog een heel leuk kaartje weten te maken in deze kleuren Nancy....ik vond het ook moeilijk!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Je kaartje is niettemin toch nog heel mooi geworden. Het was inderdaad een moeilijke opdracht deze maand. Maar je hebt het er heel goed van af groetjes, laurette