analytics

vrijdag 5 november 2021

Geboortekader en kaart voor Lou

Dag bloggers,

Wow, wat een leuke reacties kwamen er binnen op mijn last-minute-kerstkaart van gisteren! Ooit heeft iemand tegen mij gezegd dat ik een 'last-minute-woman' ben en als ik eerlijk ben, dan functioneer ik meestal het best... Haha, hoe snel de creatieve ideeën dan kunnen komen... Ik verschiet er meestal zelf ook van... 

Voor de inspiratie van het project van vandaag, zorgden de trotse ouders van Lou zelf... Ook dit vind ik steeds fijn om uit te werken... Als er een leuke geboortekaart in de bus valt, wil ik meestal meteen aan de slag... Soms is het ook nodig om er een paar dagen over na te denken... welk materiaal het best zou passen... Of welk papier het originele het meest benadert... Voor het papier ben ik even naar 'in 't Woefke' gereden omdat ik echt niks had wat op het origineel leek... En eerlijk... Inge had ook niet de juiste kleur binnen... Dus maar iets genomen wat er erg op leek en het werd dit... 

Eerlijk? Hier ben ik wel heel trots op het resultaat! En de ouders en grootouders vonden het prachtig... Fijn toch? 

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Memory Box
Panter, maan, lijnen: Lawn Fawn
Sterren: Pons SU





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy fijne dag xx

Margo zei

supertof gedaan Nancy
Niet altijd makkelijk om zoiets na te maken, maar jij bent er weer fantastisch in geslaagd.
Groetjes
Margo