analytics

donderdag 11 november 2021

Hope - kaart voor Rosina

Dag bloggers,

De kaarten op mijn blog toon ik meestal in chronologische volgorde. Deze kaart stond als volgende klaar. Ik stuurde ze in augustus  naar Rosina. Ik had gehoord dat ze tegen kanker vocht en omdat zij een hele trouwe blogster was en ik haar adres had, wou ik haar een lieve kaart sturen... Helaas heeft zij het niet gehaald... Eergisteren las ik op een blog dat ze overleden was en ben ik op haar blog de tekst gaan lezen die haar kinderen schreven... Zo ontroerend. Gisteren was haar afscheidsdienst. Hier heeft de hele dag een kaars voor haar gebrand. Ik kende Rosina niet persoonlijk en heb haar nooit mogen ontmoeten. Maar ik vond het wel een warme dame. Ze kon zo'n mooie kaarten maken en liet zo'n fijne reacties na op mijn blog... 
Vandaag vertrekt er een troostkaart naar haar familie. 
De mooie kaart die ik van haar kreeg naar aanleiding van mijn 10 jaar bloggen, hangt hier nog te schitteren. Die doe ik nooit weg... 

Lieve Rosina, het ga je goed hierboven... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst en lintje: Cottage Cutz





2 opmerkingen:

Sarah zei

Het heeft ons allemaal diep geraakt.
Mooi dit ' hope ' kaartje, dat gaat de familie deugd doen.
Xx

Diny zei

Wat een mooi kaartje voor Rosina Nancy....ze zal er zeker troost in gevonden hebben.
Haar afscheidsdienst gisteren was heel mooi....maar wat zullen we haar missen!
Liefs Diny