analytics

vrijdag 26 november 2021

afscheid van... Rosina

Dag bloggers,

Het heeft even geduurd, maar ik wou er echt mijn tijd voor nemen... De kaart voor het afscheid van Rosina. Ik wou niet gewoon maar een kaartje uit de doos nemen, dat doe ik eigenlijk nooit als ik een rouwkaart nodig heb voor iemand die iets betekend heeft... En omdat het de laatste weken nogal druk was, heeft het even op zich laten wachten. Maar hé, het is nooit te laat om een troostkaart te sturen... Ondertussen is ze onderweg... 
En ja, ook op deze kaart een subtiele blingbling... enkel aan de buitenkant, de binnenkant is hetzelfde motief maar zonder glans.. Binnenin is er ook nog een wit vierkant gekomen met mijn tekst op... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Nellie Snellen





Morgen gaan we zelf naar een begrafenis. De schoonbroer van onze buurvrouw is overleden. Volgende week vertel ik hier wel meer over... Ik zal nu zijn kaart eens gaan maken... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy met dit papier en vind de strik erbij zo passend.
xx

Sarah zei

Wat een mooie tekst op deze kaart voor de familie van Rosina. Lieve groetjes in deze toch wel heftige tijden xx

Jantine zei

Dit is een prachtige kaart voor Rosina, Nancy. En een troostkaart kan altijd, misschien wel juist na een poosje ook heel fijn om te ontvangen.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat MOOI Nancy....dat geeft zeker troost aan de familie van Rosina.
Groetjes,
Diny