analytics

vrijdag 19 november 2021

Kayden

Dag bloggers,

Gisterenavond gaf ik terug de eerste workshop in mijn ateljee... Beperkte deelnemers maar heel gezellig... Vorige zondag mochten ze al een kijkje komen nemen en de reacties zijn super tof!! Wel fijn om het te horen na dat anderhalf jaar werken... Manlief mag trots zijn! En ik ben het ook op hem... Al mijn wensen in vervulling, wat ben ik toch een gelukkig mens... 

Nu ik gisteren met blingbling-kaarten begonnen ben, doe ik er vandaag nog een schepje op... Een voetbalvriend van zoon Yannick werd papa van Kayden. En zelfs mannen vinden het fijn om elkaar met een kaart te feliciteren... Deze maakte ik dus voor de trotse ouders, helemaal naar voorbeeld van hun eigen kaartje... 

Papier: Bazzil
Voetjes: Marianne Design
Letters: Crafters Companion



Ik hoop dat het straks lukt om foto's te maken in mijn ateljee... Dan laat ik ze op jullie los... 't is nu nog te donker om het te doen... 
Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Francisca zei

Inderdaad tof die bing bling
Groetjes,
Francisca

Angelique zei

Prachtige, stijlvolle kaart met de gouden voetjes. Ik ben al benieuwd naar je foto's. Leuk om al die positieve reacties te horen.
groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Wat moet het heerlijk zijn dat je atelier nu klaar is! Je geboortekaartje is super. De stansjes van de voetjes zijn echt bijna hetzelfde als op het originele kaartje. Ben ook superbenieuwd naar de foto's van je nieuwe knutselplekje. Die man van jou is een kanjer!