analytics

donderdag 25 november 2021

elke donderdag een kerstkaart - let it snow

Dag bloggers,

Wat een spannende avond was het gisteren... Na mijn thuiskomst nog snel de KKT-kaart gemaakt en zo was ik toch nog binnen de lijntjes klaar om ze te posten... Tja, kan gebeuren zeker? 

Vanmorgen heb ik ook al een kaart gemaakt en zo sta ik al achter op mijn schema... Dus nu snel mijn kerstkaart posten...
Deze is de tweede kaart in een serie van 3... Lekker blingbling, dat was de bedoeling van deze set. En omdat er begin deze week al een laagje ijs lag op de auto's op de parking van mijn werk, is deze zeker van toepassing... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst: stencil van Craft Emotions
Glitterpasta
Snijmal ijskristallen: Lawn Fawn


Ik ben benieuwd wat anderen vandaag posten, dus ga ik vanavond of morgen zeker een rondje maken... want eerlijk... Ik moet nog aan mijn kerstkaarten beginnen voor dit jaar en kan best wel wat inspiratie gebruiken... 

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie glitter kerstkaart Nancy fijne dag xx

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier! Succes met de kerstkaarten.
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk ijzige kaart!!
inspiratie genoeg hier op de blog, dan nog maar een flinke inhaalslag maken.
Gezellig dat je er bij bent vandaag bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de bling bling erop
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuke glitterkaart Nancy!
Groetjes Diny

marijke zei

Een mooi kaartje en met jouw tempo ben je zo klaar met je kerstkaartjes. Leuk fit kaartje ook. Fijn dat je wel weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Mooie bling bling kaart.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Hele mooie kaart en een mooi keur achtergrond.
Groetjes .laurette

Antjes kaartcreaties zei

Alweer zo'n mooie kerstkaart in blauwtinten Nancy.
De tekst met glitters en de ijskristallen stralen je tegemoet.
Ook het donkerblauwe lint met ijskristallen vind ik prachtig.
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Altijd leuk, bling-bling met kerst. Mooie kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Heel mooie kaart Nancy! En let it snow komt dit weekend ook al uit, zeggen ze....
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Leuke kaart met de blingbling! Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

toffe bling bling kerstkaart!
groetjes
Nancy 52WTC

Angelique zei

Hele mooie, lekker sprankelende kerstkaart. Geweldig, leuke KKT kaart en dat op zo´n kort tijdstip.
groetjes Angelique