analytics

vrijdag 12 november 2021

nog een doopkaartje voor Ernest en Louis

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties op mijn kerstkaartenslinger... Het loopt hier vol kindjes, dus reageren doe ik later nog... 
Vanmorgen een snel berichtje want er is veel te doen vandaag... Ik toonde eerder al 2 kaartjes voor het doopfeest van Ernest en Louis. En ik kreeg de vraag om er nog eentje te maken voor hen samen. Dat deed ik in dezelfde kleuren en naar aanleiding van de uitnodiging maar dan met een tweeluikje... 


Deze kaarten toonde ik al eender... De uitnodiging staat in het midden... 




Mijn weekje vakantie zit er op... Zondag heb ik voor mijn workshoppers de opening van mijn vernieuwde ateljee... Foto's volgen binnenkort... 

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Heel mooi gemaakt, ben benieuwd naar je nieuwe werkruimte.xx