analytics

donderdag 4 november 2021

elke donderdag een kerstkaart - goud op je kaart

Dag bloggers,

Ken je dat, last-minute-werken? Ik wel... Vanmorgen was ik al vroeg wakker want de wekker van manlief stond erg vroeg... half 4 of zo... En toen ik dacht, goh, ik ben wel vroeg om mijn kerstkaart te posten, bedacht ik me ook meteen: "Oeps, er was een uitdaging, welke was het ook alweer?" Even kijken en ja, er moest goud op je kaart... Ok, even snel bedenken wat ik kan maken... En zie, ze is net op tijd af geraakt... Gouden boom, gouden pailletjes in het schudgedeelte, gouden tekst, gouden stipjes op de achtergrond en een gouden lintje... mag het iets meer zijn? 



19 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel gaaf schudkaartje is het geworden. Mooi het achtergrondpapier met de gouden dotjes.

Cinderella zei

Goedemorgen Nancy
Wauw pracht kaart en dat last minute klinkt me bekend in mijn oortjes hihi
Fijne donderdag
Liefs & Creatiefs
Cinderella
Xx

Caroline Cards zei

Prachtige schudkaart met de gouden pailletjes!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie gouden kerstboom leuk het schudgedeelte erin en leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Zo vroeg al een kaart maken en dan zo'n mooie kaart!!
Heerlijk bling, bling is ie geworden Nancy.
Leuk al die gouden details en wat een leuk idee om er een schudkaart van te maken.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met deze schud kerstboom, ook je vorig kaartje is erg leuk!
Liefs xx

Annemarie en Merit zei

Heerlijk al dat bling bling en dan zeker op de vroege morgen, je kaart zou bijna licht hebben gegeven in de donker, want wat was je er al vroeg bij zeg.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging GOUD op je kaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

marijke zei

Nou je bent op je best zo vroeg in de morgen!haha! Een prachtig kaartje met veel goud! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou voor mij is het wel genoeg zo Nancy hihi. Jij was al vroeg aan de freubel en je hebt een hele mooie schudkaart gemaakt. Leuk opgebouwd, mooi dessin-papier, helemaal top.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 62 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een super CHIQUE kaart is dit Nancy....erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een gave schudkaart Nancy! Heel leuk in die kerstboom.
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

marian zei

Een prachtige kaart hoor en dat nog wel op het nippertje.
Groetjes van Marian.

Claudia's kaartjes zei

Wow....wat een gave kaart....prachtig!
Stunning!!!!
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Marjolein zei

Hihi, dat heb je leuk gedaan! Knap zo last-minute. Hij is mooi Nancy! Groeten Marjolein

Epie zei

Schitterende shakercard Nancy , met mooie sjieke look
Fîjn dat je meedoet met de challenge , fijne dag Epie DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor onze gouden Challenge!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Supermooie gouden schudkaart!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

Prachtig gouden kerstkaartje!
Sorry, door ziekte wat later dan anders met mijn donderdag-kerstkaartendag-blogrondje…
Groetjes
Nancy
52WTC