analytics

woensdag 23 oktober 2019

rouwkaarten met kurk 2

Dag bloggers,

We hebben ze regelmatig nodig... Meestal maken we ze niet graag... Ik eigenlijk wel... omdat dit het laatste is wat we aan iemand kunnen geven en omdat we hier toch onze waardering voor bekenden kunnen tonen... Ook maak ik ze graag persoonlijk... Niet altijd gemakkelijk maar wel steeds gewaardeerd door de familie... Maar... Ik vergeet ze wel eens te tonen...
Deze twee kaarten zijn er die ik in januari ontwierp en ik maakte er een hele serie mee.. Maar ze waren nog steeds niet op mijn blog verschenen. Dus nu maar even recht zetten...
Eigenlijk horen ze bij deze serie... 

Papier: Bazzil
Stempels: Joy
Snijmallen: Die Namics
Kurk



3 opmerkingen:

Sarah zei

Wauw! Leuk idee met kurk!
De eerste is echt prachtig! X

Annemarie en Merit zei

ze zijn prachtig..

liefs Annemarie en Merit

!neke zei

Mooie stijlvolle kaarten !
Groeten Ineke