analytics

vrijdag 11 oktober 2019

Ernest en Louis

Dag bloggers,

Ik denk wel dat ik het nu wel kan vertellen! Het zijn enkele spannende weken geweest maar we zijn ondertussen 4 weken verder en alles gaat goed tot nu toe!
Ernest en Louis zijn geboren, wel 11 weken te vroeg... Ik wist pas een 4-tal weken vooraf dat ze onderweg waren... Wat was het spannend om alles tijdig in elkaar te krijgen. Het ontwerp was vrij snel gekozen en de materialen waren ook rap in huis...
Het kleuren (ja, ik kleurde elke afbeelding afzonderlijk in) deed ik tijdens een theaterweekend op verplaatsing.
Terwijl ik alles inkleurde en de kaarten sneed, heeft oma Monique alle hartjes uitgestanst... en geloof me... Da's een geduldwerkje geweest!! Ook de zakjes heeft zij zelf gemaakt...
Uiteindelijk had ik met de fiere oma van de kleintjes afgesproken om op vrijdag 13 september de kaarten samen te maken... Dat hebben we ook gedaan maar ze kwam hier aan met de mededeling dat de kleintjes de avond ervoor geboren waren. Zo heb ik kunnen meegenieten van de filmpjes die de kersverse papa vanuit de kliniek stuurde. Bezoek was op dat moment nog niet gewenst, zodat we toch nog tijdig alles klaar hebben gekregen...

Hieronder de hele collectie meteen... Kijk en geniet!!

Papier: Bazzil
Stempel: Lili of the valley
ingekleurd met copics
Hartjes: Memory Box





 







5 opmerkingen:

GerJanne zei

Zoooo 11 weken te vroeg! Wat spannend zeg!
Maar wat heb je een geweldige partij gemaakt, alles erop en eraan. Echt heel gaaf. En die ome vond het vast niet erg dat ze zoveel moest stansen...

Jantine zei

Dat zijn hele kleine dappere mannetjes, fijn dat het goed gaat. Wat een leuk project heb je er weer van gemaakt!
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Oh, zeg, ik was nieuwsgierig en keek verder. Wauw wat een partij en wat is dit super gemaakt. Al dat kleurwerk stanst, snij en knipwerk. Daar kan oma wel mee aankomen.
Mijn complimenten. Groet, Nelleke

Enny zei

Wauw, die kleintjes waren er snel bij ! Hopelijk zijn ze OKE. Wat hebben jullie prachtige kaartjes, doosjes, labels en zakjes gemaakt, super ! Groetjes, Enny

harryeli46 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.