analytics

donderdag 3 oktober 2019

word snel beter

Dag bloggers,

Vanmorgen was ik al vroeg wakker... ok, da's niks nieuws maar deze keer toch wel met een super leuk gevoel...
Subiet vertrek ik naar mijn werk maar vanmiddag mag ik al terug naar huis... Dan word ik opgehaald en rijden we richting Zaventem om zondagavond weer thuis te komen... Een paar dagen rust en ontspanning, ik kijk er naar uit!!
Voor morgen staat er wel een blogbericht ingepland zodat jullie niets moeten missen...

Eerst krijgen jullie nog snel een beterschapskaart... Deze maakte ik een paar maanden geleden toen moeke, de moeder van mijn man een paar dagen in de kliniek lag...
Ze heeft een schoendoos waarin ze al mijn kaarten bewaart, dus deze zal er ondertussen ook wel bij zitten...

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Craft Emotions
Bloem en lintje uit voorraad


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Eenvoud siert! Mooie kaart! EN dat mensen kaarten in een doos bewaren ken ik. Mijn zusje in Spanje had ze pas geleden geteld: 34!

Margo zei

Lieve Nancy,
je bent dus nu lekker op weg naar 'even weg' ! Zalig !
Je kaartje is heel leuk en dankjewel voor je toffe reactie op mijn kaartje ! Geen nood hoor dat je nog geen tijd had om iets te laten weten, ik weet hoe druk je het hebt en hij is ook rijkelijk laat aangekomen denk ik, stond eerst nog een keertje aan de postbus met de kaart zonder dat er een zegel op zat ... snugger maar ja ... maar blij dat hij is aangekomen en ik hoop dat je echt een heel ontspannend reisje hebt ! Geniet er maar lekker van !
Liefs
Margo