analytics

donderdag 17 oktober 2019

Ann 50 vervolg

Dag bloggers,

Als ik naar een feestje ga en ik krijg een uitnodiging,  probeer ik altijd een kaart te maken die bij de uitnodiging past...
Als ik dan zelf de uitnodigingen mocht maken, is het niet moeilijk om in dezelfde genre een kaart te maken.
Deze keer maakte ik er één van ons zelf en één die vriendin Ils aan vriendin Ann zou geven...
Jullie krijgen ze ook allebei ineens te zien...

Een hele bling-bling reportage volgt nu:

Papier: Jen Compen
Cijfers en letters: Memory Box
Vlinders: Lawn Fawn

Cijfers: Gummiapan
Tekst: Boekenvoordeel








2 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige felicitatiekaart, Nancy. Ik probeer ook aan te sluiten bij de uitnodiging, als dat enigszins kan. Maar nu was het voor jou heel praktisch, om gewoon de gebruikte papieren te pakken! Mooi geworden.
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heel mooi deze felicitatiekaartje Nancy...leuk dat bronzen bling bling...ik hou er wel van...

groetjes Rosina