analytics

vrijdag 25 oktober 2019

Geboortekader voor Vik

Dag bloggers,

Toen Vik (kleinzoon van één van mijn workshoppers) geboren was ging ik voor hem een kader maken. Nu moet ik daar eerst tijd voor hebben en dat duurt soms wel even. (dus alle vriendjes die de afgelopen maanden kindjes kregen, geduld, het komt nog hoor!) De kader van Vik was klaar maar die is dan ook even blijven staan tot zijn oma een keer kwam workshoppen... Toen ze hem mee genomen had, kwam ik tot de conclusie dat ik vergeten was om foto's te maken... In de vakantie zitten ze aan zee, dus ik heb haar even niet meer gezien. Maar gisteren was ze terug op de workshop en had de kader en kaartjes bij. Dus snel foto's gemaakt zodat ik ze eindelijk kan tonen... En de kleine Vik, die is ondertussen 8 maanden... oeps!!

Kader: Ikea
Dino: Marianne Design
Cijfers en letters: Die Namics
Tekststempel: Marianne Design






4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er weer helemaal toppie uit
grtjs,martina
x

Monique zei

Leuk leuk!

Jantine zei

Mooi zeg!
Hier blijft ook wel eens iets liggen tot de pasgeborene al iets minder pasgeboren is... Het gaat om het idee...
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Tof! X