analytics

donderdag 10 oktober 2019

5 jarig jubileum

Dag bloggers,

Donderdag, laatste werkdag van de week en wat kijk ik uit naar het weekend. Het wordt een laatste spurt in het lopende groot project... Even een tandje bijsteken na het vrije weekend dat ik vorige week had...
Maar eerst nog een werkdagje en een cursusavond straks. Maar dat wil ook zeggen dat ik een keertje van de avondfiles ontsnap omdat ik rechtstreeks van mijn werk naar de cursus rijd...

De kaart die ik jullie vandaag laat zien is er ééntje die ik voor een collega maakte die 5 jaar in dienst is. Ik maak elke maand kaarten voor collega's die een veelvoud van 5 jaar in dienst zijn, maar voor deze man moest ik van zijn chef een extra kaartje maken..

Door het zwart/wit/goud toch een lekker mannelijk kantje, niet?


Geen opmerkingen: