analytics

woensdag 30 oktober 2019

Kleurenkaartenteam schakel 11 - oker en olijfgroen - Mr Spooky

Dag bloggers,

Het zijn hier spannende dagen..
Gisterenochtend mijn kaart nog gemaakt en maar meteen gepost...

Ik wou zo graag mijn nieuw spookje nog gebruiken dat ik net in mijn bezit heb, dus is het een halloweenkaartje geworden in niet alledaagse kleuren... maar hey... Mr Spooky wou zich voor het KKT best een keer aanpassen aan de gelegenheid...

Papier: Bazzil
Spook: Marianne Design
Huis: Memory Box



Ben je ook benieuwd wat de 26 andere leden van het KKT gebben gemaakt? Ga dan snel eens kijken... Altijd fijn als je bij iedereen een reactie nalaat..

1.Sarah10.Marijke19.! neke
2.Margo11.Martina's kaartjes20.Nancy
3.Marfien12.Laurette21.Creatiels
4.Nelleke13.Colien22.Femminde
5.Crea Nancy14.Jantine23.Claudia
6.Ger Janne15.Rosina24.Annemarie en Merit
7.Margreet16.nicole25.els van herck
8.chantal17.Gerrie26.Petra
9.Caroline18.Yvonne27.Ans S.

24 opmerkingen:

Jantine zei

Helemaal tof, Nancy, deze mr. spooky!
Gezellig kaartje.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

WAUW, gaaf kaartje zeg, en leuk dat Mr Spooky zich aanpast.
Heel mooi die kleuren...
liefs Annemarie en Merit

gerrie zei

Wat een geinig kaartje Nancy. Zo'spookje heb ik ook nog, zo kom ik weer op ideen hé. Erg leuk gedaan.
Groetjes, Gerrie.
j

martina's kaartjes zei

hahaha, hij is helemaal top ! leuk gemaakt, die achtergrond, lekker griezelig
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Petra-loves-paper zei

Ach, wie bepaalt er wat nu echt Halloween kleuren zijn? Ik vind dat de jouwe prima er mee door kan hoor, wat ontzettend leuk gedaan, groetjes Petra

Enny zei

Oh, wat een toffe Halloween-kaart, dat spookje is fantastisch ! Groetjes, Enny

Colien zei

Heel gaaf met Mr Spooky, wat een tof kaartje!!
grtz Colien

Margo zei

Oh wat een geweldig leuk kaartje Nancy ! Dat spook is echt tof he
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

wat een leuk halloweenkaartje met dat schattige spookje!
Nancy

Marijke zei

Een super leuk kaartje en de kleur is ook een beetje spookachtig! Erg leuk dit spookje! Past allemaal goed bij elkaar! Groetjes Marijke.

Claudia's kaartjes zei

Weer een heel mooie en schattige kaart
Super kaartje in de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Margreet zei

Wat doet je spookje het goed tegen die prachtige achtergrond!
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wel handig dat spookjes wit zijn hè. Zo passen ze in iedere kleurenchallenge. Ik vind je kaart superleuk geworden!!

Rosina zei

Heel mooi dit 'spooky'kaartje Nancy....TOP!!!

groetjes Rosina

chantal zei

Leuke en mooie mister Spooky kaart
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gedaan Nancy, mooi kaartje geworden!

!neke zei

Helemaal leuk dit spookje op je kaart !

Ans S. zei

Wat een super leuke halloweenkaart heb je gemaakt in de KKT kleuren.

Groetjes Ans

Marfien zei

leuk opgelost, spoken kunnen vreemde kleuren krijgen hoor, pas maar op!

creatiels zei

ach ja, gelukkig dat spookjes er in allerlei kleuren bestaan. Knap bedacht en mooi resultaat.
groetjes
Els

GerJanne zei

Hij is echt superleuk! Dat spookje heb ik niet besteld, omdat ik het associeer met Halloween en nooit dit soort kaartjes maak. Maar de jouwe is wel erg leuk!!

Nelleke zei

Haha ik lees net GerJannes reactie ne dacht eigenlijk hetzelfde. Ik heb eigenlijk helemaal niet met Halloween. Maar ik moet echt zeggen dat je er een prachtig kaartje van hebt gemaakt. En je schrijft over spannende dagen? Schoonmoeder? Dan sterkte. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een leuke kaart heb je er van gemaakt!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

ps. sterkte voor je schoonmoeder. Wel bijzonder dat die kliniek zo moeilijk te bereiken is per auto. Hopelijk vinden jullie nog een andere oplossing

Sarah zei

Deze is leuk! Heb het spookje ook, maar nog geen tijd gevonden. Ik ga je nieuwe berichtje ook nog even lezen.x