analytics

vrijdag 4 oktober 2019

Hoera, een nieuw huisdier!!

Dag bloggers,

Terwijl jullie dit lezen, ben ik er even tussenuit... Een paar dagen weg om eens lekker te ontspannen. Het is dan ook al weer dik 5 jaar geleden dat we nog eens op reis gingen, dus ga ik er dubbel en dik van genieten... Maandag ben ik alweer terug op post!

Een tijdje geleden moest dochter Laura haar kat Zohra laten inslapen. Daar had ze zo'n verdriet van en ze wou nooit nog een ander huisdier... Tot het enkele weken laten toch begon te knagen en ze op zoek ging naar een rosse kater. Zoon Yannick had een collega die een nestje had en daar zaten toch rosse katertjes bij zeker?

Ondertussen is Frits al goed ingeburgerd... Hij voelt zich al helemaal thuis. Van mij kreeg hij dan ook een welkomstkaartje en Laura nam een pot 'kittekatjes' mee naar het werk om haar collega's te trakteren. Aan die pot maakte ik een label...

Onderaan zie je hoe de kleine deugniet zich al helemaal thuis voelt...







3 opmerkingen:

Margo zei

Ma hoe schattig ! Die Frits ziet er echt een lieverd uit en zo leuk om te trakteren op het werk op deze manier :)
Groetjes
Margo

Enny zei

oooh, wat een schatje en zo mooi !! Je kaart en label zijn heel passend, tof ! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Hahaha.... wat lief!! EN dan de naam Frits, super! Ik ken wel en teckel die zo heet, maar dit schatje verdient ook zo'n mooie naam en je kaart en lekkers ziet er top uit!