analytics

woensdag 9 oktober 2019

felicitations

Dag bloggers,

Waw... GerJanne had gisteren helemaal gelijk... De kaart van gisteren had ik vorige week ook al gepost... Moet je niet vragen hoe wakker ik gisteren was... Ok, er zat een tripje Marokko tussen en ik was inderdaad erg moe... Na 't werk ben ik dan ook meteen mijn bed in gedoken voor een schoonheidsslaapje van 2 uur... Daarna een tv-avondje gehouden met als resultaat dat ik helemaal niet meer moe was en uiteindelijk veel te laat in bed lag en niet in slaap geraakte... tja... de wekker was er dan ook heel vroeg vanmorgen..

Zal ik dan vandaag een kaart laten zien die jullie nog niet zagen?

Deze maakte ik voor het huwelijk van een collega in het Franstalig landgebied. Ik zag de uitnodiging enkel digitaal maar de kwaliteit was zo slecht dat ik ze hier niet kan laten zien... In het hartje was een foto van hun dochtertje te zien, maar die heb ik er maar af gelaten...

Papier: Bazzil
Embossing boom: Cuttlebug
Boom binnenin: Memory Box
Harten-snijmal: X-cut



2 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie kaart, leuke vorm zo met dat hart!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hahaha...loop jezelf niet voorbij !!
Deze is heel leuk met dat hart!