analytics

vrijdag 24 mei 2019

Yannick 25

Dag bloggers,

Ik heb het weer gepresteerd hoor! Beetje boos op mezelf... Ik ben gisteren gewoon vergeten een kerstkaart te posten... Dat heb je als de wachtrij zo lang is en je zo snel mogelijk alles wil tonen wat er in staat... Misschien moet ik eens overwegen om op zaterdag en zondag ook kaarten te posten...

Het goeie nieuws is dan weer dat ik gisteren ontdekte dat ik op mijn pc op het werk ineens terug een reactie kon posten. Hopelijk blijft het zo en wordt het niet terug geblokkeerd...

Gisteren werd mijn jongste 25. En deze kaart was voor hem... Yannick houdt absoluut niet van groen, dus werden de bladeren vervangen door roze...
En laat een toekan nu net zijn lievelingsvogel zijn... Hij werkt in de zoo en tot nu toe zijn er nog steeds geen aanwezig... Maar er wordt over nagedacht...


Dezelfde kaart met iets andere kleuren maakte ik ook voor het lentefeest van Lentel... Daar moest dan weer een ananas bij...


Deze kaart was meteen ook mijn 2de project voor het DT-team van 'in 't Woefke'... 


6 opmerkingen:

Enny zei

Heel leuke en vrolijke kaarten Nancy ! Ja, van alles vergeten, ik ken het maar al te goed... Ik dacht dat ze vroeger in de Zoo wel een toekan hadden, ik ging daar als kind altijd pluimen vragen in het vogelhuis... :)) Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een leuke kaarten! En je jongste al weer 25...gaat hard he, Nancy! Mooi de roze bladeren!

Sarah zei

Mooi Nancy. Je zoon werkt in de Zoo. Tof! Dan heb ik hem vast al eens gezien.
Heel tof met de toekan. X

Nicole Parmentier zei

Wat een lekker s'zomerse kaartjes zijn dit! Gaaf dat je zoon in de dierentuin werkt. Krijgen jullie ook vrij-kaartjes?

martina's kaartjes zei

ze zijn zeker wel leuk geworden zo ! mooi
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

Toffe toekankaarten!