analytics

vrijdag 3 mei 2019

paaskonijntjes

Dag bloggers,

Mag ik nog snel een paasprojectje tonen? Ik weet het, 't is al 'vijgen na Pasen' maar ik heb steeds zo veel te tonen dat ik vergeet de meest recente zaken er nog tussen te plaatsen...
Voor op onze paastafel had ik leuke kleine konijnendoosjes gemaakt... En op Paaszaterdag hadden we Laura's verjaardagsfeestje met een heleboel kinderen. Daar heb ik een mini-workshopke mee gedaan en liet hen ook een mini-doosje maken... en met veel trots hebben ze deze dan ook getoond op de foto...






Fijn weekend allemaal en tot maandag voor alweer taart met een kaart!

5 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat een schattige doosjes en wat leuk voor de kids zo'n mini workshop ! Je ziet ze allemaal blinken van trots ! Geweldig !
Groetjes
Margo

Mariken zei

Geweldig zijn jouw doosjes! En op de onderste foto is goed te zien hoe blij ze zijn! Fijn weekend alvast!

Sarah zei

Dit is geweldig al die blije snoetjes.
Ik heb dinsdag ook nog een bericht ' vijgen na Pasen ' op de planning 😀

GerJanne zei

Ach wat leuk allemaal!!

chantal zei

superkaart heb je gemaakt.
Jaaa kan terug reageren
liefs Chantal