analytics

vrijdag 17 mei 2019

Nathan

Dag bloggers,

Vrijdag en ik heb het gepresteerd om een uur langer te slapen, ben trots op mezelf 😊
Maar ik heb dit weekend ongelooflijk veel werk, dus ik ga er meteen invliegen...

Een tijdje geleden maakte ik dit kaartje naar voorbeeld van het geboortekaartje van Nathan. Maar ik kreeg zelf geen exemplaar, ik zag het enkel op het pc scherm van een collega... Het kaartje ging dus ook naar haar...  Zij en haar man waren super enthousiast en vonden het mooier dan hun originele kaartje... Opdacht volbracht!
Op de foto zie je het moeilijk, maar de hartjes zijn glanzend zilver...

Papier: Bazzil
Sterrenmal: Die Namics
Hartjes: pons van SU
Letters: Craft Emotions


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi kaartje! De kleuren, daar hou ik van dit combo!

Enny zei

Niet makkelijk, zo'n opdracht "op afstand" , maar je kaart is prachtig geworden ! Groetjes, Enny