analytics

donderdag 23 mei 2019

Bedankt!

Dag bloggers,

Een hele tijd geleden ging ik bij iemand op bezoek die een bedankje waard was. Deze man is een wijnliefhebber en ik had dan ook enkele flesjes meegenomen. Deze kaart hoorde er bij... De stempel/snijmalset had ik op de beurs gespot en ik was toen net aan een serie kaarten met kurk bezig... En het resultaat is wel super, die stempel op echte kurk... past helemaal... Een koper achtergrond er bij en alles paste... Alleen wil dat koper zich niet altijd even goed laten fotograferen...

Papier: Bazzil en Jen Compen
Stempel en snijmalset: Sizzix
Tekststempel: Joy
Wimpel: Gummiapan
Touwtje uit voorraad


En hiermee is februari dan ook helemaal afgerond en kan ik met de foto's/projectjes van maart beginnen... 

5 opmerkingen:

Marfien zei

Heb wat kaartjes van je gemist maar ze zijn stuk voor stuk LEUK! Deze kaart herinnert mij aan dit stempel, er liggen nog wat afdrukjes in mijn doosje te wachten om gebruikt te worden

Diny zei

Wat een leuke kaart Nancy!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Perfecte kaart voor bij een flesje wijn! Super!!

GerJanne zei

Wat een enige kaart voor een wijnliefhebber!

Kaartenkraam zei

Superkaart voor iemand die van wijn houdt!

groetjes van Ank