analytics

donderdag 16 mei 2019

52 weeks to Christmas - happy 2019

Dag bloggers,

Ik neem het me steeds voor, ik wil wel bij jullie langs komen maar het lukt me gewoon niet... Tijdens mijn middagpauze kan ik wel kijken, maar geen reacties na laten en 's avonds is er gewoon zo veel te doen en ga nog steeds op tijd slapen omdat ik er zo vroeg uit moet... Verder ben ik tijdens de weekends weer met een groot project bezig... Ik beloof, ik doe mijn best, misschien dit weekend een keertje...

Vandaag is het weer kerstkaartendag... Ik heb nog een nieuwjaarskaartje voor jullie... Deze husky wil jullie nog een fijn 2019 wensen...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Hond: Marianne Design
Tekst: Gummiapan
Ovaal: Die Namics
Sterretjes uit voorraad


2 opmerkingen:

Angelique zei

Leuke stoere kaart met de husky erbij. Vrolijke kaart voor Mechtild en wat zijn die cijfers leuk. Wat vreselijk voor je moeder dat haar maatje gestorven is, mooie kaart maakte je voor haar.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart met deze husky!
succes met je project, ben wel benieuwd!
Nancy