analytics

dinsdag 14 mei 2019

Spillie....

Dag bloggers,

Het was gisteren een wat trieste dag... Mijn mama heeft haar hondje moeten laten inslapen... Hij kwam uit een nestje van de hond van een toneelvriend van ons en we gaven hem aan haar kado bij het verlies van haar vorig huisdier. Spillie, zo heette het beestje was een zwarte Schotse Terriër. Zijn naam heeft hij te danken aan de winnaar van 'Big Brother' dat toen enorm populair was. Mijn kinderen kozen die toen en het paste ook perfect bij hem... Een enorme lieve hond, maar ook een echte deugeniet...

Mama die ondertussen 80 is, is er het hart van in. Ze heeft zo goed voor hem gezorgd en ze zijn 12,5 jaar dikke maatjes geweest...
Ik ben na mijn werk nog bij haar langs geweest en ze was zo triest, temeer omdat ze op haar leeftijd niet meer echt nog een nieuwe hond in huis wil halen...
Gisterenavond maakt ik dan nog deze kaart voor haar en ga die op weg naar mijn werk in haar bus stoppen... Het hondje lijkt ook enorm op Spillie...

Een soortgelijke kaart maakte ik twee maanden geleden ook voor mijn collega toen haar (ook zwarte) poes gestorven was...

Papier: Bazzil
Snijmallen dieren: Marianne Design
Snijmal wimpel: Gummiapan
Snijmal sterren: Die Namics
Snijmal hart: Paper Smooches



1 opmerking:

GerJanne zei

Dat is zeker triest! Ik snap ook dat ze op haar leeftijd eigenlijk geen nieuwe hond zou willen. Ze zal Spillie heel erg missen... Je kaart is een mooie!