analytics

donderdag 9 mei 2019

52 weeks to Christmas - een fijne kerst(hond)

Dag bloggers,

Donderdag kerstkaartendag... Mijn voorraad begint te slinken maar voorlopig heb ik nog geen tijd om aan een nieuwe lading te beginnen... Maar wees gerust, ik kan nog een aantal weken verder hoor...

Vandaag brengt deze leuke kerst-teckel jullie zijn wensen over... komt het ontwerp jullie bekend voor... Ik gebruikte hem ook een keer als verjaardagskaartje voor een kind, eind vorig jaar... Mijn inspiratie schudkaarten voor kinderen was even op en ik moest er in december nog ééntje hebben, daarom dat ik deze als voorbeeld gebruikte...

Papier: Bazzil en Pebbles
Stempel: Els Brigé
Hond: Marianne Design
Kader: Die Namics
Schudparels uit voorraad




1 opmerking:

Diny zei

Wat een schattig kaartje Nancy!
Groetjes Diny