analytics

woensdag 29 mei 2019

KKT schakel 6 - geel en kobaltblauw

Dag bloggers,

Nu had ik gisteren een keer een bericht klaar gemaakt en geprogrammeerd op vandaag en toen ik een half uur geleden wakker werd, besefte ik ineens dat het vandaag KKT was... En mijn kaart was al zo lang klaar... Bijna fout zeg, bijna de verkeerde kaart gepost vandaag... Gelukkig was ik voor mijn wekker wakker en kon ik de fout nog tegen houden... 

Hier is ze dan, mijn onvervalste kaart in de kleuren van de dag! Fijn dat onze toolbar weer in dezelfde kleurcombinaties gaat kleuren...


Ben je nieuwsgierig en wil je ook alle andere kaarten van het KKT zien? Klik dan door naar de blogs hier onderaan. We zijn al weer met 29 deelnemers!
Fijn zou zijn als je ook overal een reactie achter laat... 

1.Nelleke11.els van herck21.Linda Crea
2.Marfien12.Claudia22.Rosina
3.Rhode13.Jantine23.Nicole
4.Ger Janne14.Mariken24.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
5.Martina's kaartjes15.Annemarie en Merit25.Femminde
6.Crea Nancy16.Bep26.Nancy-tisallemaalhandwerk
7.Caroline Van den Neste17.Chantal Verhoeven27.Petra
8.Ans S.18.Colien28.Jolanda Stokvis
9.Margreet19.Laurette29.Epie
10.Sarah20.Angelique  

20 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk met die auto's. Ik heb die baan Stans ook liggen, nog niet gebruikt...jij brengt me altijd op ideetjes, alleen moet ik nog wat extra tijd vinden 😊

chantal zei

Leuke kaart met die auto’s. Vind het origineel zo die baan erop.
Ik zet ze direct klaar al is het weken op voorhand.
Liefs Chantal

GerJanne zei

Ontzettend leuke kaart ! Je moet er maar weer op komen! Ik vind hem meer dan geslaagd!

Mariken zei

Leuk, een mini file op jouw kaart! De autootjes zijn enig!
Gezellige dag!

Nancy Soetaert zei

toffe KKT-kaart met die autootjes!
Groetjes
Nancy

Annemarie en Merit zei

super gave kaart met die schattige autootjes.

liefs Annemarie en Merit

Margreet zei

Wat leuk gedaan met die autootjes.
xxx Margreet

Marfien zei

Het lijkt wel een foto uit de krant, gisteren hadden we hier wat extra auto's op de weg door de staking van het OV
vrolijk kaartje Nancy

Petra-loves-paper zei

Wat geweldig leuk met die geinige autootjes, perfecte KKT kaart, groetjes Petra

Nicole Parmentier zei

Ja gezellig hè al die blauw-gele creaties! Jou autootjes zijn ook top, de file waar ik dagelijks in sta zou er in deze kleurtjes een stuk gezelliger uitzien!

martina's kaartjes zei

gelukkig ben jij tijdig vroeg op om alles nog even in goede banen te leiden... misschien toch een keertje een reeks berichten voorprogrammeren ? =)
Het werd in ieder geval een heel erg leuk en grappig kaartje zo, kan je bij elke kleurencombo gebruiken =)
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Jantine zei

Even via mijn telefoon, op de pc lukt het nooit om bij jou te reageren, gek genoeg... Maar ik vind m super. Zo tof, die auto's op de asfaltweg. Helemaal top. En wat wakker om daar vanmorgen aan te denken, Nancy! Wauw!
Groetjes,
Jantine

Creatiels zei

een lief kaartje met een toch wel stoer kantje vind ik, mooi gedaan.
groetjes
Els

Femminde zei

Wat een mooie kaart met die leuke autootjes!! Super gedaan en fijn dat je het nog op tijd kon herstellen.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat leuk bedacht Nancy....mooi kaartje!
Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
Groetjes Diny

Ans S. zei

Super leuke jongenskaart met die autootjes.

Groetjes Ans

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje in de KKT kleuren! Een jongens-kaart met autootjes past goed bij deze kleuren!

Nelleke zei

Wat een drukte daar op die weg..... maar supergaaf idee, en hoe mooi zijn die stansen. Ik had ze al bijna in huis gehad. Groetjes, nelleke j

Rhodé zei

Oh, wat gaaf gedaan met die autootjes! Heel tof!

Jolanda zei

Wat een leuk jongens kaartje. lekker speels.