analytics

vrijdag 31 mei 2019

Holy shit, you are old!

Dag bloggers,

Haha, mijn post is stipt om 5u verschenen en hij was niet eens voorgeprogrammeerd...

Na mijn super late post van gisteren, hier een hele vroege...
De nichtjes zijn blijven slapen en die liggen nog knus in bed. Eva daarentegen was om kwart na 3 wakker... Denk dat ze aan 't dromen was want ze nam me stevig vast toen ik even ging kijken. Sinds we terug boven slapen, ligt ze in de kamer naast ons en ik kan er gewoon door onze nieuwe dressing naartoe... Ook via de gang hoor, maar dan moet ik twee deuren openen...
Na een tijdje sliep ze weer maar een half uur later moest manlief uit bed om te gaan werken... Ja,  en dan slaap ik niet meer hé...
Maar geen nood, ik heb heel wat werk in mijn ateljee. Vandaag de start van een nieuw geboorteproject, dus werk genoeg. En zo vroeg kan ik goed doorwerken. Als alle kindjes wakker zijn, kan ik stoppen en hen de nodige aandacht geven...

Voor het DT van maart, maakten we mannenkaarten. En bij het aflopen van mijn lijstje, merkte ik dat ik mijn 3de kaart nog niet getoond had... aiaiai toch...
Toen ik de kaart maakte, vroeg ik aan manlief of die tekst er niet 'over' was... Hij vond hem 'geweldig'... Dus ja... Mannen hebben rare kronkels en vinden vooral de meer 'technische' modellen van kaarten geweldig... Kunnen ze lekker uitzoeken hoe het allemaal in elkaar is gestoken...
Deze werd dus 'zeer geslaagd' bevonden...

Papier: Bazzil
Stempels: Arts Impressions
Ingekleurd met Copics
Tekst: Gummiapan
Snijmal groenten: Memory Box
Touwtjes uit voorraad



Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend. En maandag ben ik terug met verse taart en een kaart er bij.
Hier is de afgelopen dagen veel gebakken, dus ik heb er nog een heleboel in de wachkamer staan... 

3 opmerkingen:

Jantine zei

Heel grappig die combi van de tekst met die afbeelding. Tof kaartje.
En tjee, de morgenstond heeft goud in de mond zullen we maar denken...
Fijne dag,
Jantine

Enny zei

Oh, dat is echt een geweldig toffe mannenkaart, en die kunnen er wel tegen (de tekst bedoel ik) ! :) Voor jullie ook een heel mooi weekend ! Enny

Lieve zei

Wow, een geweldige kaart ! Wat een toffe combinatie van tekst, afbeelding, "groenten", model van de kaart, ...