analytics

donderdag 30 mei 2019

52 weeks to Christmas - warme winterwensen

Dag bloggers,

Natuurlijk heb ik het weer gepresteerd... 't Is een feestdag vandaag en ook al ben ik al van 5u uit mijn bed, als ik niet moet gaan werken, is dat voor mij hetzelfde als een dag niets op mijn blog zetten... behalve op vrijdag dan...
Dus was ik al helemaal vergeten om een kerstkaart te posten... Maar de dag is nog niet om, dus kan het nog hé...

Vandaag krijgen jullie een lekker warme want op een kaart. Ik hou er van om papier te combineren met andere materialen en daar is deze kaart een goed voorbeeld van...
Een strook jute, een houten figuur met een randje uit pels en een touwtje met houten parel... Meer moet dat niet zijn...

De challenge om een vintage kaart te maken, laat ik graag aan me voorbij gaan. Daar heb ik echt het materiaal niet voor in huis...
En ik ga al blij zijn als ik mijn KKT-ronde nog kan doen...


5 opmerkingen:

!neke zei

Gave kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

wat een lek kaartje Nancy!
Fijn weekend
Nancy DT52WTC

Enny zei

Wauw, een toffe kaart Nancy, heel wat anders dan de gewone stempel- of snijmal-kaarten ! Geniet van het lange weekend! Enny

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met die toffe want erop Nancy...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Leuke kaart,Nancy. Doet heerlijk warm en winters aan.
Je berichtje bij mijn KKT kaart heb ik nog gezien hoor. Meestal zie ik latere reacties ook nog. Veel te gezellig, al die reacties!
Groetjes,
Jantine