analytics

vrijdag 16 maart 2018

vlaggenlijn voor Monne

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren. Vandaag ben ik de hele dag thuis met Eva. Ik ga een dagje in mijn ateljee doorbrengen om zo nog een groot stuk van mijn projecten klaar te krijgen. Morgen hebben we een verhuis, dus toch nog wat inpakken en plaats maken. Zondag probeer ik nog wat in mijn ateljee te doen. Vanaf volgende week is het dan echt wel de start van het grote werk.

Vorige week zagen jullie de geboortekader voor Monne al. Daar hoorde ook nog een vlaggenlijn bij en die hield ik nog even verborgen.
Toen de mama van Monne deze zag, was ze zo enthousiast dat ze er meteen ook ééntje voor de zus wou. Die krijgen jullie later nog te zien...
Hier alles op rij, de vlaggenlijn, dan samen met het geboortekaartje en onderaan het hele setje... En zo past alles weer bij elkaar!

Papier: Bazzil
Wimpels: WeR
Cirkels: Spellbinders
Dasjes: Impression Obsession
Letters: Memory Box




Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en nodig jullie maandag graag uit voor taart en een kaart! 

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Supermooi gemaakt!

Mariken zei

Dit ziet er weer helemaal tiptop uit! Heel tof gemaakt!

SylS creaties zei

Heel mooi! Ik kan het enthousiasme van die mamma goed voorstellen!
groetjes,
Syl

Ellen zei

Leuk die vlaggenlijn! Prachtig setje zo alles bij elkaar.

Ans S. zei

Super mooi gemaakt, alles past heel goed bij elkaar.

Groetjes Ans