analytics

vrijdag 9 maart 2018

Geboortekader voor Monne

Dag bloggers,

Wat leuk om al jullie reacties op mijn kerstkaart van gisteren te lezen. Wat moet ik toch eens een gaatje vinden om bij jullie allemaal langs te komen. Ik doe mijn best.
Maar nu ben ik vroeg opgestaan omdat ik eerst nog een workshop in elkaar moet krijgen die ik volgende twee donderdagen ga geven. Door alle bestellingen en projecten waarmee ik bezig ben, is dat er nog overgeschoten.
En dan heb ik vanmiddag nog een afspraak, waarvoor ik nog 'huiswerk' moet maken, dus dat moet ook nog dringend. En dat wil ik klaar hebben voor Eva wakker wordt... Eva komt nu op donderdag bij ons slapen en dat doet ze zo goed. Gisteren werd ze 4 maanden en ze slaapt gewoon al bijna een hele nacht door. Ze is rond 22u in haar bedje gegaan en ik vermoed dat ze tussen 8 en 9 gaat wakker worden... zalig toch? Als jullie tot beneden lezen, krijg je een foto te zien... Mijn dochter wil niet dat haar kind een fb-evenement wordt, dus zetten we van haar zelden een foto online. Maar ze zei dat ik jullie wel een foto mocht tonen, dus...

Maar eerst mijn project van vandaag. Monne werd geboren en collega/vriendin van dochter Laura wou een geboortekader voor hem. Ze liet er vorig jaar één maken voor zijn zusje en dus nu voor hem. En zoals steeds, haal ik dan mijn inspiratie uit zijn geboortekaartje... En dat was deze keer niet zo gemakkelijk...
Er stond niet zo veel op. Omdat ze de kader naast die van zijn zus gaan hangen, heb ik me daarop een beetje geïnspireerd...



De cirkels haalde ik van de kader van zus Linou... Die kan je even terug zien via deze link. 

En hier is onze kleine Eva... Ze kan lachen hoor, en heel goed... Maar ik vind deze zo mooi... ook al staat ze er wat serieus op...





8 opmerkingen:

Mariken zei

Och, wat een dotje is Eva, wat een mooi kindje! En jeetje, ik snap niet dat je die drukte volhoudt, je doet zoveel. Het geboortekader is prachtig, blauw en geel doet het goed samen! Fijne dag en een goed weekend!

Nancy Soetaert zei

Toffe foto van je kleindochter!
Je geboortekader is weer super!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Mooi geboortekader en wat een prachtige kleindochter! Echt een schatje ❤️
Fijne dag vandaag!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Wat een prachtige kleindochter hebben jullie! Dat moet een rijk ‘bezit’ zijn, dat kan niet anders. Het geboortekader voor Monne is mooi, grappig al die stopdasjes.

GerJanne zei

Hi, grappig het geboortekader met de stropdasjes. Ziet er heel mooi uit. Maar het haalt het niet bij jullie kleindochter!! Wat een plaatje!!

SylS creaties zei

Geboortekader, leuk gedaan zo! En wat een mooie kleindochter, prachtig die donkere felle kijkers!
groetjes,
Syl

Francisca zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Francisca zei

Oh wat is ze al veranderd !
Super mooi boeleke ;-)
Francisca