analytics

dinsdag 6 maart 2018

verjaardagskaarten

Dag bloggers,

Nog even over die cactussen van gisteren... Tegenwoordig heb ik het niet zo met planten. Ik wil ze niet in huis want ik vergeet ze water te geven en dan gaan ze dood... Maar vroeger, toen ik 13 was, had ik cactussen... Ik zocht een weekendjob en kwam zo bij een bloemenzaak terecht. Daar ging ik dan werken om een serre te kunnen kopen om de hele familie in te zetten. En zo groeide mijn collectie tot 450 stuks. Ik heb uiteindelijk 8 jaar in die bloemenzaak gewerkt en dat heeft mijn leven wel een hele wending gegeven. Ik leerde er mijn eerste man kennen en kreeg er 4 kinderen mee...
En dat begon allemaal door die stekelige vriendjes. Nu maak ik er graag kaartjes over, verder niets meer... Haha!!

Voor de lente echt in 't land is, laat ik vandaag nog snel enkele winterse verjaardagskaarten zien...
Ik moest drie kaarten maken, twee op bestelling en één voor mezelf. En omdat ze toch naar allemaal verschillende gevers en ontvangers gingen, gebruikte ik lekker 1 vel designpapier en maakte er deze drie kaarten mee.

Papier: Bazzil en ik denk Bo Bunny
Letters: Kaiser Kraft
Cijfers: Lawn Fawn




7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

lekker eenvoudige, maar toch zeker geslaagde kaartjes
grtjs,martina
x

Sarah zei

Toffe kaartjes.
Leuk verhaal en zo hebben cactussen bij jou toch een grote betekenis.
Ik wist niet dat jij ook 4 kinders had. X

Ant zei

Mooie kaarten, dezelfde uitwerking alleen het model is anders. Je cactus kaart is leuk, met een mooi verhaal :).

Margo zei

Een toffe serie kaarten Nancy en zo leuk om je cactussen-verhaal te lezen !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! Leuk verhaal van de planten!

Mariken zei

Ze zijn superleuk, dit drietal kaarten!

Nancy Soetaert zei

waar cactussenliefde toe leiden kan...
toffe kaarten, prachtig papier!