analytics

dinsdag 20 maart 2018

lichtje in de duisternis

Dag bloggers,

Ik kreeg de vraag om een kaart te maken voor een lichtfeest rond kerstmis. En omdat ik ze al een hele tijd had liggen en er nog niets mee gedaan had, wou ik een kaart maken met een led-lamje van Chibitronics.
Na wat gefriemel, gepruts en tot slot een hulplijn van Inge van 'in 't Woefke', kwam ik tot dit resultaat...
Je ziet het niet echt goed op de foto, maar het lichtje licht echt wel op als je op de knop drukt...

Papier: Bazzil
Snijmal boom en lamp: Memory Box
Tekststempel: Stamps
Push-stempeltje: Lawn Fawn
Label: Crealies
Lichtje: Chibitronics



6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Da's letterlijk een lichtje in het duister! Leuk!

Ilse zei

Wow een echt lichtje op je kaart... knap gedaan!

!neke zei

Prachtig Nancy !!!!

Ellen zei

Wat gaaf! Een kaart met een lichtje erin. Superorigineel.

Diny zei

Hallo Nancy,
Wat heb ik weer veel moois van je gemist tijdens mijn afwezigheid!
Ook dit is een heel leuk kaartje!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nancy...super mooi gemaakt...

groetjes Rosina