analytics

donderdag 8 maart 2018

52 weeks to Christmas- feest van lichtjes

Dag bloggers,

We zijn weeral donderdag en het wordt een dagje over-en-weer-rijden... Ik moet vanmorgen naar BASF gaan werken en ben gisteren in Wolvertem mijn laptop vergeten... Dus nu eerst naar daar en dan ga ik maar wachten tot de files over zijn om terug naar Antwerpen te rijden. En als mijn werk daar klaar is, terug richting Brussel... Vanavond dan naar Boortmeerbeek en van daaruit naar huis... hmmm... hopelijk valt het verkeer beter mee dan gisteren...

Vanmorgen heb ik er al wat Ateljee-tijd opzitten. Ik ga maar niet zeggen hoe vroeg ik uit mijn bed was...
Jullie krijgen gewoon een kerstkaart vandaag... Eentje die naar de gezelligheid van kerstlichtjes doet verlangen... Maar die vooral de 'lachende gezichtjes' laat zien...

Papier: Bazzil en DP?
Koekenmannetjes: Stampin Up
Stempel: Stamps
Touwtje uit voorraad


Fijne werkdag allemaal en tot morgen voor een nieuwe kaart!

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh nee, zeg maar niet ! Als ik zie dat je deze net geplaatst hebt en daarvoor nog hebt zitten freubelen...
Maar de kaart is erg leuk met de kokemannetjes. Sterkte op de weg vandaag!! En dan: weekend?!!
GerJanne

GerJanne zei

Koekmannetjes, whahahaha

Annemarie en Merit zei

Heel lief kaartje Nancy, oei dan was je wel heel vroeg uit de veren...
succes vandaag met het heen en weer rijden, die ellendige files...


Fijne dag liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Tjonge dat is haast nachtwerk geweest Nancy en dan toch een lachend gezicht(je)?
Een leuke kerstkaart en die tekst vind ik top, die geeft een warm gevoel van binnen.
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei

Schattig kaartje en dat 's-morgens vroeg nog gemaakt, wat knap. Veel sterkte vandaag met alle file's.

Ellen zei

Het verkeer in Belgiƫ valt nooit mee ;-) Zeker niet rondom Antwerpen en Brussel. Veel sterkte dus voor vandaag. Het kerstkaartje met de gingerbread poppetjes ziet er gezellig uit, mooie tekst ook.

Marijke zei

Je hebt een drukke dag vandaag zo te lezen. Het verkeer wordt steeds drukker ook in Belgiƫ. Vervelend als je daar dagelijks in staat. Je kaartje is leuk. Ik vind deze mannetjes helemaal leuk! en je gedichtje is mooi. veel succes vandaag. Groetjes Marijke.

Trudy zei

Leuke kerstkaart met die mannetjes! Succes met het verkeer en hopelijk kun je morgen later je bed uit. groetjes Trudy

marian zei

Een schattig kerstkaartje en hopelijk niet al teveel file-leed.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Hoop dat de verkeersdrukte meeviel !!!!
Leuke kaart !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Tjeee Nancy gezien het tijdstip dat je kaartje geplaatst is dat is wel super vroeg dan draai ik me nog een keertje om hoor...
Je kaartje is zeker weer heel mooi gemaakt met die leuke gingerbreads erop
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Mariken zei

Klinkt als een druk en bezig dagje! Oei, en zo vroeg eruit, pfff. Je kaartje met deze grappige popetjes is tof! Fijne avond, hopelijk een beetje rustig...

Suzan zei

Wat een lief kaartje Nancy!
Groetjes Suzan

SylS creaties zei

Grappig die poppetjes!
groetjes,
Syl

Jantine zei

Oh, wat balen dat je je laptop was vergeten! Wat een lange dag, zeg!
Wel een SUperleuke kerstkaart!
Groetjes,
Jantine

Nancy Soetaert zei

hopelijk is het allemaal gelukt voor het werk vandaag!
tof kerstkaartje met deze leuke koekemannetjes!
Nancy DT52WTC

Angelique zei

Poeh, dat is een hoop heen en weer gerijd geweest, hopelijk niet teveel files gehad. Heel erg lief en schattig kaartje met de koekpoppetjes. Zeker het strikje bij het meisje is zo sweet.
Supergave kaart en taart met de cactussen en een leuk verhaal hoe je liefde hiervoor is ontstaan.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Leuk die koekmannetjes!
groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

Ziet er weer erg leuk uit je kaartje !
hopelijk zijn je ritjes wat meegevallen =)
fijn dat je er deze week weer bij was,
grtjs, martina
DT 52 WTC
x