analytics

woensdag 21 maart 2018

hartjes in een potje...

Dag bloggers,

Woensdag en ik heb maar even goed nagedacht dat het nog niet de laatste van de maand is... Kwestie van weer niet te laat te zijn voor mijn kaart van het KKT. Vorige maand ben ik helemaal de mist ingegaan, dat mag niet nog eens gebeuren hoor! Weet je, mijn kaart is al even klaar, misschien moet ik ze gewoon voorprogrammeren...

Vandaag krijgen jullie hartjes in een potje... Gewoon omdat het kan...

Papier: Bazzil
Hart: Gummiapan
Potje en hartjes: Lawn Fawn
Pailetten uit voorraad
Touwtje ook...


6 opmerkingen:

Mariken zei

Haha, ik zit altijd hetzelfde. Ff rekenen zodat ik geen misser maak. Volgende week is het hè, dat kan niet missen. Je kaartje is leuk, lekker vrolijk, passend bij de lente die vandaag begint...jippie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dank je wel voor je hartjes-potje Nancy. Een hele lieve en vrolijke kaart. Echt gaaf om een potje als shakerdeel te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Heel leuk, deze hartjes in een potje.
En ik heb ook stevig nagedacht of vandaag het kleurenkaartteam al was :-)
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Ah, dat is lief. Ziet er super uit! EN j nog een week. Wel goed dat je het nog even schrijft, want ik heb hem niet op mijn to do lijstje staan. Moet toch wel even..
GerJanne

Ellen zei

Een pot vol hartjes, hoe leuk?! Gezellig kaartje. Nog een week te gaan voor het KKT. Je vergist je vast niet nog een keer ;-)

SylS creaties zei

Wat een schattig kaartje! Heel leuk met zo'n gevuld potje.
groetjes,
Syl