analytics

woensdag 14 maart 2018

Happy Birthday

Dag bloggers,

Gisterenavond heb ik mijn eerste communie-projectje afgewerkt. Nog 2 te gaan... Ik ben ook lekker vroeg gaan slapen en dat heeft deugd gedaan. Vanmorgen lekker fris opgestaan...
Dat is wel nodig want als ik zie wat er hier de volgende week nog moet gebeuren voor we aan onze verbouwing beginnen, krijg ik het toch wel even warm... Het gaat even heel erg intensief worden!
En ondertussen blijven de bestellingen binnen stromen... Als dat maar goed afloopt... haha!!

Vandaag een leuke verjaardagskaart. Deze vrolijke madammen stralen echt wel een 'Happy' gevoel uit, vinden jullie niet?

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Tekst: Gummiapan


En morgen is het alweer tijd voor een nieuwe kerstkaart... Tot dan!

6 opmerkingen:

Mariken zei

Dat zijn zeker een paar gezellige madammen, en een leuk en vrolijk kaartje!

Sarah zei

Heel gezellig!
Suuces nog!

Ellen zei

Echte vrolijke madammen zijn het! Gezellig kaartje. Niet in de stress schieten, hoor! Rustig aan, dan komt het allemaal goed. Met de verbouwing en met de bestellingen :-)

SylS creaties zei

Heel leuk plaatje! Gezellige kaart heb je daar van gemaakt!
groetjes,
Syl

GerJanne zei

Heel leuk, deze digi van de giechelende dames...Zou ik zo naar mijn vriendin kunnen sturen...
Succes met de verbouwing en alles.
Hopelijk wil het allemaal vlotten.

Francisca zei

Niet alleen de madammen maar ook de kleuren geven super leuk gevoel bij dit koude weer ;-)
Francisca