analytics

maandag 26 maart 2018

Een kaart en een taart 189 - Thari 24

Dag bloggers,

Jaja, ik ben er nog... Verlof en plots ligt het hele tijdschema overhoop...
Wat een weekend... Zaterdag zat ik op de opendeur bij 'in 't Woefke' en ondertussen heeft manlief samen met schoonzoon Djiby onze badkamer gesloopt... Zondag hadden we voor de middag vergadering in ons theater en hebben we na de middag de tuin opgeruimd en zijn we 'het kot' achteraan in onze thuin beginnen leeg maken... Tuin is nu terug rommelvrij en het kot is bijna leeg en de container zo goed als vol... haha! Opgeruimd staat netjes. Een mens krijgt wat bij elkaar in zijn leven...
En vandaag voel ik spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had... haha!!

Manlief moest vandaag terug een dag werken en dan is hij de volgende 3 weken thuis. Zoon Yannick moest ook nog 2 dagen werken omdat een collega lang verlof heeft en die is vanaf woensdag thuis. En Laura, onze oudste neemt de hele week halve dagen verlof om mee te komen helpen.
En ik ga straks naar de tandarts... Gewoon omdat het moet... Heb een gaatje en al een hele week pijn.
Maar daarna vliegen we er terug in...

Halfzus Thari werd 24 jaar en wou een leuke taart door Elise gemaakt. Die kreeg carte blanche en heeft dan ook weer haar best gedaan en maakte deze geweldige taart!

En ook Thari kreeg er uiteraard ook van ons een kaart bij. Kaart is vooraf gemaakt, De kleuren zijn wat feller dan de taart zelf.



Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een drukte bij jullie! Wel superfijn dat jullie zo veel hulp krijgen van de kinderen. De taart is beeldschoon en jouw kaartje is lekker ‘zoet’. Succes trouwens bij de tandarts!

GerJanne zei

Zo, dat was wel een heel vol weekend! Fijn dat je man straks zolang vrij is!
De kaart en de taart zijn weer prachtig!