analytics

vrijdag 30 maart 2018

Geboortekader voor Cezar

Dag bloggers,

Het is er door onze verbouwingen de laatste dagen niet van gekomen. Ik ben nog niet bij jullie langs geweest voor het KKT en de 52 weeks. Maar ik maak het goed dit weekend, beloofd.

Vanmorgen ga ik even met Laura en Eva op stap. Vanmiddag vliegen we er terug helemaal in... De badkamer is nu helemaal afgebroken, er staan enkel nog 4 muren... Op naar de volgende kamers...

Voor dit weekend geef ik jullie nog een geboortekader mee. Ze zijn erg in trek. Deze maakte ik voor onze manager op 't werk die papa werd van zijn 2de kindje...

Onderaan zie je ook de kaart die ik er bij maakte en op de laatste foto ook het originele geboortekaartje.

Papier: Bazzil en Jen Compen
Kader: Ikea
Cijfers: Marianne Design
Letters: Crafters Companion





5 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooi, sjiek geboortekader! En het kaartje ook al zo mooi bij de geboortekaart.
Lekker dat je even op stap gaat vanmorgen. Sterkte daarna weer meer de verbouwing.
Groetjes,
Jantine

Dora zei

Knap gedaan, dat je ook zo die letters hebt die past. Mooi gemaakt

Mariken zei

Wat een drukte bij jou, maar wanneer niet? Je geboortekader is weer een plaatje, heel gaaf!
Gezellige paasdagen!

SylS creaties zei

Mooi gedaan! Nogmaals succes met alle drukte rond de verbouwing!
fijne paasdagen,
Syl

Margo zei

Supertof Nancy !