analytics

vrijdag 10 februari 2023

Oscar 12

Dag bloggers,

Dankjewel voor de leuke reacties op Rudolf van gisteren. Altijd fijn om deze te lezen... 
Ben wat later opgestaan vandaag... Had gisteren cursus en lag pas laat in bed. En heb in één stuk kunnen doorslapen, dat doet wel eens deugd... 
Dus helemaal uitgeslapen ben ik nu klaar om mijn nieuw jaarproject voor de kinderkaarten van vriendin Monique voor te stellen! Oscar was als eerste jarig en kreeg dus het ontwerp in première. Het worden deze leuke pop-up-ballen van Karen Burniston. Dit is dus de eerste, nog zo'n 15 te gaan... 





En nu ga ik snel mijn kerstkaartenrondje doen en daarna nog wat in mijn ateljee werken. Want om 10.30u vertrek ik naar Caroline haar huis. Er wordt een nieuw bed geleverd voor Eva en Noah... En iemand moet de deur kunnen open doen hé...

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het pop up gedeelte altijd leuk zo'n verrassing in je kaart leuke dp heb je gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh wat een superkaart heb je gemaakt. Enig!! Alles goed gegaan met het nieuwe bed