analytics

woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam schakel 2 - bordeaux en zacht geel

Dag bloggers,

Wat is het altijd fijn uitkijken naar die laatste woensdag van de maand... Maar soms ook met wat tandengeknars zoals deze maand... 

Waren jullie meteen mee met deze kleurencombinatie? Ik niet... Ik heb er even diep over moeten nadenken... GerJanne heeft me hiermee serieus uitgedaagd want ik vond het niet gemakkelijk! Ik blijf nog steeds weigeren om bloemen of vlinders op mijn kaarten te zetten want daar kan je alle kanten mee uit... 
Maar na een poosje kwam er een idee, ik heb er zelfs met mijn oudste dochter over gebrainstormd... En toen was het er ineens...  Dit is het dan geworden... En alhoewel ik zelf voor feller geel gegaan zou zijn, ben ik er zelfs echt tevreden over... 

Papier: Bazzil
Tekst: merk onbekend
Achtergrondsjabloon: Lawn Fawn
Eendjes: Memory Box
Schuddoosje: uit voorraad
Schudeendjes: uit mijn dochter haar bakvoorraad


Hebben jullie zin in nog meer kaarten in deze kleurencombinatie? Bezoek dan zeker alle deelnemers. En laat dan ook meteen een reactie achter. Dat moedigt aan om verder te doen met deze leuke groep... 

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk dit schud kaartje Nancy, fijne dag.

Nancy Soetaert zei

kuikens, eendjes, had ik zelfs nooit aan gedacht! Ik vond het ook een hele moeilijke, en voor mij dus wel bloemen...
leuk idee om taartdecoratie als schudmateriaal te gebruiken!
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Mooi schudkaartje, Nancy! En ik vond het ook een uitdaging hoor, deze kleuren. Maar bij mij kwam het idee op de fiets, ook iets met kuikens of kippen :-)
Leuk, die bakeendjes in je schudkader!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en wat een schattige eendjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Wilma zei

Och, och Nancy toch.....
Het is je gelukt om een MOOI en LIEF kaartje te maken in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. LEUKE eendjes heb je gebruikt.
Liefs, Wilma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Grietje Jansen zei

Een hele lieve schattige kaart.
Grietje

Marfien zei

Een dot van een kaart, lief met de eendjes

Femminde zei

Ja hier ook zeker een poosje moeten nadenken maar je hebt er een super leuk kaartje bij. Gaaf ook die tekst. Alle eendjes...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Nou een super leuk kaartje geworden hoor! En zijn dat nu allemaal kleine eendjes? Wat leuk! Groetjes Marijke

Claudia's kaartjes zei

zo schattig gemaakt. Leuk voor de KKT
Grtjs
Claudia
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

Diny zei

Ach......wat een schattig kaartje Nancy!
Ik heb je berichtje inderdaad nog gelezen hoor van 15 november....bedankt!
Groetjes Diny

chantal zei

Ohhhh en ahhhh zo een cutie van een kaart. Zalig.
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje met al die eendjes ๐Ÿฆ†๐Ÿฆ† Mooi gedaan in de KKT kleuren ๐ŸŒบ☕️

karin zei

Zo leuk dit schudkaartje met de eendjes. Een mooi kaartje in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

PIKO hobbyblog zei

Ahhh dat is een schattige kaart zo met die eendjes erop.
Liefs Pia

Colien zei

Superleuk schudkaartje in de KKT-kleurtjes! En ja, ik vond het ook erg lastig. Maar dat is juist de uitdaging ;)
grtz Colien

Henriรซt zei

Wat een schattig kaartje met die eendjes. Ik snap dat je tevreden bent.
Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
Groetjes van Henriรซt

Nelleke zei

Haha, laat ik nou juist wel ene vlinder gebruikt hebben, en wel eentje waar ik mij behoorlijk mee heb uitgedaagd. Maar tof hoor dat je het over een andere boeg gooit. En daarmee een leuke en originele kaart gemaakt. groet, Nelleke

martina's kaartjes zei

hahahaha, deze heb ik live gezien ! hij is echt wel erg leuk geworden
blij met je deelname deze maand !
grtjs, martina

Sarah zei

Leuk! Kuikentjes zijn tof voor deze kleuren, ik ga dat onthouden voor volgende maand.
Veel beterschap ( las je post van donderdag ook )

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Groeten Ineke