analytics

donderdag 9 februari 2023

elke donderdag een kerstkaart - Rudolfje

Dag bloggers,

Het is alweer donderdag, ik ben iets later dan normaal maar toon jullie trots mijn tweede Rudolfje uit de serie. Ook deze kreeg belletjes op zijn kaart... 

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Tekst: Cats on Appletrees
Rendier: CC Design
ingekleurd met Copics
Lintje, touwtje, belletjes uit voorraad


Deze week gaat eigenlijk gewoon zijn gangetje... Ik ben sinds maandag terug aan het werk maar de keelpijn is er nog steeds. Maar ik doe gewoon mijn werk en meestal verdwijnt ze na een paar uurtjes wel weer... 
Het is een beetje raar allemaal de laatste dagen. Er komt raar nieuws langs verschillende kanten op ons af. Soms heel leuk, maar sommige situaties ook helemaal niet. Ik bekijk het allemaal een beetje vanop een afstand. Maar hé, met ons is alles ok... Het glas blijft driekwart vol hoor! En er komt een rustig weekend aan en daar ga ik van genieten... Een weekendje zonder theater of uitstapjes. Kan ik eindelijk mijn strijk een keer doen, haha! 

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Schattig kaart is het! Ik zag al dat je gelinkt had ook! Vroege vogel, zoals altijd he?!

Anita van Deur zei

Mooie kaart met de lieve Rudolf. Hopelijk gaat het gauw beter met je na een rustig weekend. Fijne dag.

martina's kaartjes zei

heel lief en leuk, feestelijk kaartje
mooi
grtjs,martina

Antjes kaartcreaties zei

Wat een snoezige Rudolph is dit Nancy!!! Wat een gave kaart met het bruin en goud.
De gouden belletjes met gouden touwtje en strik maken de kaart helemaal af.
Groetjes en een fijn en rustig weekend gewenst.
Antje

Caroline Cards zei

Wat een leukerd en mooi gekleurd!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige rudolphje ( smelt) leuk dat streepjes dp erbij
dank je wel voor je uitleg op het drieluik kaartje ga het ook eens proberen vind ze zo leuk om te zien
fijn weekend
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Alweer zo,n lieverd op je kaart, wat een leuke plaatjes.
Het beste met alles denk aan je zelf en ja positief denken (glas zelfs driekwart vol) doet het altijd goed.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

Marijke zei

Ook weer zo'n schattig Rudolfje! een leuk kaartje en mooi met dat goud erachter! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt met het Rudolphje.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Wat een schatje op je kaart. Heel, heel mooi Na,cy.
Geniet van je rustig weekend.
Laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is een schattig afdrukje Nancy en je hebt hem heel mooi ingekleurd. Een mooie, lieve kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

PIKO hobbyblog zei

Ahhh dat is een schattig kerstkaartje geworden.
Liefs Pia

Jantine zei

Wat een schatje ook weer, dit Rudolphje! Leuke kaart. Sterkte met de rest-keelpijn en de berichten die op je afkomen. Goed weekend alvast!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Rudolfje is super leuk !
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

weer zo'n lieverdje!
groetjes
Nancy 52WTC