analytics

donderdag 23 februari 2023

Snow much fun

Dag bloggers,

Moeten jullie weten wat ik gisteren wou doen? Ik had mijn KKT-kaart gepost en klikte om 6u op de blog van 52 weeks om hem daar te posten. Maar dat ging helemaal niet! Ik was helemaal in de war... Komt omdat ik gisteren een donderdaggevoel had omdat ik vandaag een dagje verlof heb. Elk jaar neem ik in de krokusvakantie een extra dagje om een lang weekend te hebben. Ik zou met dochter Caroline vandaag een dagje naar Nederland gaan omdat ze dat nog te goed had voor haar verjaardag. Maar ik ben gisteren na de middag ziek van 't werk thuis gekomen. Dat wordt vandaag weer een doktersbezoek en ons dagje zal uitgesteld moeten worden... En daar had ik nu echt niet op gerekend... Die keel toch, ze blijft me serieus parten spelen... 

Vandaag dus wel een kerstkaart en omdat de serie met de belletjes maar uit drie bestond, krijgen jullie vandaag nog eentje dat in de wachtrij stond. Het is een kaard die ik in december maakte met mijn workshoppers... Schuifkaartjes zijn altijd leuk omdat ze interactief zijn... Deze werd dan ook met heel veel plezier onthaald door de deelnemers...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Stempel: Lawn Fawn
Ingekleurd met Copics
Snijmal kaart en bomen: Lawn Fawn
Label: merk ongekend...



13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

een heel lief kerstkaartje Nancy, wat jammer dat je nu net ziek bent en niet kan genieten van je uitje!!
Hopelijk kan de dokter iets voor je betekenen..., het aller beste en veel beterschap toegewenst.
Gezellig dat je er vandaag (toch) bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

Caroline Cards zei

Een heel leuk kaartje met de lieve diertjes op de slee. Beterschap!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Hi Nancy,
Wat heerlijk dat je kaarten in de wachtrij hebt staan in geval van nood.
Wat een toffe schuifkaart is dit met op de achtergrond de fonkelende ijskristallen en op de voorgrond de sleeënde diertjes.
Wat sneu voor je dochter en voor jou natuurlijk, dat je nu niet naar Nederland kunt.
Maar ja, als je ziek bent is dat overmacht! En nog wel op je vrije dag......
Sterkte met je keel.
Groetjes Antje

Creaellenknutselsite zei

wat vervelend dat je keel weer opspeelt je komt er maar niet vanaf hè, wat heb je een mooi kaartje gemaakt met het schattige stempeltje leuk dp heb je gebruikt
sterkte bij de dokter
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je gemaakt, tof tafereeltje en dat bewegend deel, daar zijn de mensen vaak verzot op, ik spreek van ervaring.... hahahaha
grtjs, Martina DT 52 WTC
Veel beterschap gewenst en hopelijk kan je alsnog wat genieten van je dagje vrij

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje, sterkte met de keel!

Marijke zei

Leuk een schuifkaartje is ook wel eens leuk! Nog nooit gemaakt maar ik ga het zeker een keertje doen! Vervelend van je keel, hopelijk met medicijnen snel weer beter! Beterschap! Mooi kaartje en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

He wat vervelend dat je ziek thuisgekomen bent net nu je ook iets leuks had gepland Nancy. Hopelijk knap je snel weer op. Gelukkig stond deze leuke kerstkaart nog in de wacht en kunnen wij ervan genieten:) Schattig die muisjes die op de slee aan het stuiven zijn.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Echt tof
Stunning. Really cute
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

GerJanne zei

Oh... deze heb ik ook liggen! Zo leuk. Ik bedoel het stempeltje. Ik zag hem net ook voorbij komen bij Marjan. Ik ga volgende week eens door mijn oude-nog-in-de-verpakking-liggende-materialen....

marian zei

Een super leuk schuifkaartje heb je gemaakt. Hel veel beterschap gewenst en hopelijk kun je het uitje met je dochter snel inhalen.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat een leuke schuifkaart !!!!!
Maar vooral beterschap !!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Nancy Soetaert zei

Hopelijk ben je ondertussen al weer beter, jammer van jullie geplande uitstapje.
Mooi kerstkaartje, leuk zo'n glijdertje !
Groetjes
Nancy 52WTC