analytics

dinsdag 7 februari 2023

Jan 45

Dag bloggers,

Voor zij die bezorgd waren, ja hoor, ik heb gisteren mijn werk op tijd klaar gekregen. Ben om 5u begonnen, heb mijn middagpauze overgeslagen en toen de man van de boekhouding om 13u belde, had ik net alles klaar. Ik ben dan ook om 15u naar huis kunnen gaan en da's ook eens iets anders. Heb ik fijn thuis nog wat kunnen zetelhangen. Want met die keel is nog niet alles helemaal ok. Lastig maar doenbaar... 

Vandaag laat ik nog een keer een drieluik-verjaardagskaart op jullie af. Tja, ze blijven maar komen maar iedereen vindt ze zo leuk, dus blijf ik ze maken hé... 
Deze ging naar Jan die 45 werd. Hij kreeg ze van zijn moeder Vera, die dan weer mijn vriendin is... 




2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi drieluikje met het leuke dp en leuke details
fijn dat het werk nog op tijd is afgekomen.
sterkte met je keel
groetjes ellen

GerJanne zei

Nou hij kan er niet om heen dat hij 45 is geworden,
Super mooie kaart!