analytics

maandag 6 februari 2023

Annemarie

Dag bloggers,

Eén van de eerste kaarten van het nieuwe jaar maakte ik voor de verjaardag van Annemarie. Deze kreeg zij van nicht Godelieve. En die wil dan altijd weer graag grote vierkante kaarten met bloemen en liefst roze... En als zij dat wil, dan maak ik dat toch, zo simpel is dat. Hier dus een winterversie... 

Vandaag ga ik vroeger werken. Doordat ik vorige week ziek was (en nog niet helemaal ok ben) kregen we een halve dag uitstel voor de afsluit van de facturatie. Er ligt dus een hoop werk op me te wachten en dat moet vanmiddag klaar zijn... Ik ga dus zo meteen vertrekken.



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooie kleuren uitgekozen, werk ze!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke details
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel leuke kaart voor Annemarie. En wat was je vroeg! Ik moet er niet aan denken! Doe mij maar nachtdienst!Kreeg je het werk wel af vandaag?