analytics

vrijdag 17 februari 2023

Hugs

Dag bloggers,

Nu ben ik al wat later opgestaan en waarmee begin ik de dag? Met te reageren op andere blogs in plaats van eerst zelf mijn bericht te schrijven... Zal er dus maar meteen eerst even werk van maken. 
Gisteren had ik hier een leuke workshop. We waren maar met 4 maar het was voor mijn leerlingen niet zo'n gemakkelijke kaart en ik heb de groep opgedeeld. Volgende week komt de andere helft. Op het programma stond de Valentijnskaart van dinsdag. Deze is er ook eentje uit deze serie... En daarmee is mijn Valentijnsreeks ook helemaal geplaatst. 


Fijn weekend allemaal!! 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ooh wat een schattig kaartje met de knuffelende diertjes van Lf, leuk de hartjes slinger
groetjes ellen

GerJanne zei

Het is een enig kaartje! Zo leuk die workshops, lijkt me.